RSS dovod

Jesen prođe, ja se ne oženih!

stenpr

Otkad znam za sebe, slušam pesme ’Jesen prođe, ja se ne oženih’, narodne pošalice da se žene, udaju na jesen. Ne znam odakle to u našem narodu, uvek sam zamišljala svadbe u leto i nikako mi nije bilo jasno, zašto jesen?
Otkako je Sunce ušlo u znak Vage, pade mi na pamet astrološko objašnjenje za ovo uvreženo mišljenje u našem narodu. Dok je Sunce bilo u znaku Device, znaku koji je vredan, radan, još se završavaju poljski radovi, krajem meseca septembra dolazi do predaha do spremanja zimnice. Sunce ulazi u znak Vage i vreme je za svadbe.
Vaga je u prirodnom horoskopu u sedmom polju, koje između ostalog, označava brak. Kardinalni, muški znak koji ne čeka, on sam kreće ka sjedinjavanju. On voli da uživa u hrani, piću, lepom oblačenju, muzici, parfemima, privlačenju pažnje. Voli izlaske na lepa mesta, javnost u svakom smislu te reči. Ljubav, harmoniju, sklad. Sve u simbolici svadbe u prelepom hotelu, sa dosta zvanica, gde uživa u osmesima, poljupcima, ljubavi, hrani, fotografisanju.
Nisu svi u prilici da se venčaju u hotelu, restoranu, neki to rade u šatoru. Ali lepota je u oku posmatrača, zar ne?!  🙂
Kako god, uz znak Vaga se vezuje Saturn, sem Venere, koji takođe govori o Jeseni života, ozbiljnosti prilikom skalapanja ugovora o bračnom partnerstvu. Kada se potpiše mladi Ovan, Blizanac ili Rak, to je rano. Za brak je potrebna jesen, boje, iskustvo, zrela ljubav.
Jesen, jer se tada ubiru plodovi rada i uživa kako to sa ljubavlju samo Vaga ume.

About astrogrineta

Zovem se Radica Milovanović. Astrologijom se bavim dvadesetak godina a profesionalno pet. Ovde ću pisati nedeljni horoskop i neke tekstove kojima ću vam približiti astrologiju i moj rad. Namera mi je da pišem svakodnevnim, svima lako razumljivim jezikom. Izradu natalne karte, kao sinastrije i solara možete poručiti na: astrogrineta@gmail.com

Zatvoreno za komentare.

