RSS Feed

Merkur u Ovnu

528181_240805026057239_279381450_n

Merkur u Ovnu:
Kreće Ja pa Ja i opet Ja rečenice.
Znači svaka rečenica mora početi sa JA. Ovaj Merkur sve prvi i najbolje zna. Ako se sa njim ne složite ima da vas ubeđuje, vrlo oštro i glasno da nemate pojma. Upotrebiće sto argumenata da vas ubedi, a vi na kraju ili se posvađate ili uhvatite sebe kako klimate glavom samo da ućuti i pređe na drugu temu.
To vam je onaj Merkur koji prasne ako ste nešto pogrešno uradili, izrlauče se i posle pet minuta kao da se ništa nije dogodilo. Ko preživi tih pet minuta svaka mu čast. Tada je najbolje ćutati, ko zine, nagrabusio je! Dobiće ono šta mu je namenjeno i šta nije. Ima da vređa, psuje, lupa šakom o sto, skače. Kao kada bebi oduzmemo igračku. Eto isto tako!
Ako je negde krenuo, poleteo je odmah, ne sme mu se stati na put, nikako! Neka otrči tamo gde je krenuo, ne dao bog da neko stigne pre njega, pošandrcaće! On mora biti prvi i tačka!
U običnim situacijama je brz ali iskren. To jeste vatra i to kardinalna vatra, ali je prvi znak, ne laže. Reći će čisto i iskreno šta misli. Spretnije ruke ne postoje, brže obavljeni poslovi takođe. Akcija je njihov smisao postojanja. Jedino ako ima slabog Marsa kao vladara sve ovo se modifikuje. Ali esencijalna priroda ovog Merkura  pod vladarstvom Marsa u Ovnu je upravo brza, nepredvidiva, bomabastična, borbeno nastrojena za akciju i pokret uvek srpemna.
Tako da u razgovoru sa njim nam preostaje samo da ga slušamo i pratimo, jer sve ostalo  se neće isplatiti.

About astrogrineta

Zovem se Radica Milovanović. Astrologijom se bavim dvadesetak godina a profesionalno pet. Ovde ću pisati nedeljni horoskop i neke tekstove kojima ću vam približiti astrologiju i moj rad. Namera mi je da pišem svakodnevnim, svima lako razumljivim jezikom. Izradu natalne karte, kao sinastrije i solara možete poručiti na: astrogrineta@gmail.com

Zatvoreno za komentare.

