RSS dovod

Astrolog i pisanje nedeljnog horoskopa

Pisanje nedeljnog horoskopa nije ni malo lako, bar meni. Otvorim kartu i pogledam, od prošle nedelje se ništa nije promenilo sem Meseca i stepena bržih planeta. I onda sednem, gledam i mislim se šta da pišem a da ne bude isto kao prošle nedelje. Često pošandrcam jer sam svesna da imam dosta čitaoca, da su to potencijalni budući klijenti a ima i kolega pa ne mogu da lupam gluposti a i neću. Onda se napregnem, gledam aspekte, pa kuće, pa dodajem karkateristike tog znak, planete i polako krene da se otvara pisanje. Onda opet zablokiram, ustanem, psujem pa se vratim i nastavim da pišem.
Nedeljni horoskopi su tekstovi zabavnog karaktera. Niko od nas nije samo znak ili podznak. Vladar podznaka i aspekti umeju da okarakterišu više osobu nego znak, a i to ne mora da znači, nekoga će stelijum opisati, nekoga Mesec, nekoga četvrto, deseto polje…
Uglavnom, čega nema u natalnoj karti neće se desiti nikada, ako postoji aspekt koji ukazuje na nešto, tipa brak, razvod, školovanje, kada se aktivira taj aspekt postoji mogućnost da se to ostvari. Kažem postoji jer neće samo od sebe da se desi. Astrolog ukaže na dešavanje ne ide da ih on desi i uradi.
Imam razna pitanja od klijenata, tipa kada ću da se udam? Kažem kada su povoljni aspekti, kada bi to po karti trebalo da se desi ali ne mogu ja mladoženju da uhvatim za ruku i dovedem da se oženi, to klijent mora sam.
Dragi moji budući klijenti, nisam vidovita, vaš život je samo vaš, ja mogu da vam dam smernice i to je sve. Reći ću vam povoljan period, kako bi on trebao da utiče na vas, kako eventualno  mladoženja izgleda, gde biste mogli da ga upoznate i slično, ali ne mogu da idem ja da ga nađem.
Ne dajem lažne nade, ne lažem, eventualno uvijem u foliju istinu, jer jedino to od mene možete čuti.

About astrogrineta

Zovem se Radica Milovanović. Astrologijom se bavim dvadesetak godina a profesionalno pet. Ovde ću pisati nedeljni horoskop i neke tekstove kojima ću vam približiti astrologiju i moj rad. Namera mi je da pišem svakodnevnim, svima lako razumljivim jezikom. Izradu natalne karte, kao sinastrije i solara možete poručiti na: astrogrineta@gmail.com

Zatvoreno za komentare.

